Klan Aburame - w dawnych czasach stanowił podstawę militarną Konohy. Liczy sobie wielu członku, gdzie każdy z nich nosi w "sobie"
owady. Gdy narodzi się nowy członek klanu rodzice odprawiają rytuał i wpuszczają do ciała dziecka parkę owadów, które potem się rozmnażają i w zamian za pożywienie jakim jest Chakra służą swojemu nosicielowi. Każdy z klanu posiada inny rodzaj robaków co jest dziwne. Charakterystycznymi cechami ich ubioru są małe czarne okulary i płaszcz. Nie są zbyt rozgadani i prawie w ogóle się nie śmieją. Za czasów wojny z wioską Kamienia mieli jednego wroga, klan Kamizuru, który używał pszczół.
Fujin Konchuu no Jutsu
Technika polega na pozostawieniu na przeciwniku robaka płci żeńskiej i gdy chce się go znaleźć wysyła się robaka płci męskiej, który wyczuje go w 100% nawet na końcu świata.
Chakra: 10
Czas nauki: 40m
Konchuu Sekkou
Pomocna technika zwiadowcza. Wysyłamy robaka w miejsce, o którym chcemy się czegoś dowiedzieć ale żeby nie dowiedział się o nas wróg. Mały praktycznie niezauważalny robaczek, pokazuje nam wszystko swoimi oczkami np: wnętrze bazy wroga.
Chakra: 50
Czas nauki: 40m
Kekkai Konchuu Bunshin no Jutsu
Jak nazwa wskazuje jest to technika, którą tworzymy klona. Ten klon jest zrobiony w całości z robaków, dzięki czemu może wykonywać te same techniki co użytkownik.
Charka: 200
Czas nauki: 1h 10m
Soshaku no Jutsu
Podstawowa technika ofensywna klanu. Obłażą całe ciało ofiary, w następnej chwili kąsają. Jest to zazwyczaj główny moment w pojedynku. Przeciwnik po tym ataku raczej nie wstanie.
Chakra: 200 za 10 robaków
Obrażenia: 1000 obrażeń zadaje 10 robaków
Czas nauki: 2h
Konchuu Hei
Żyjąca ściana, ściana z robaków, która broni przed ataki. Jej wytrzymałość i wielkość zależy od ilości włożonej Chakry w to Jutsu.
Chakra: 1 chakry za 1 przetrzymane obrażenie
Czas nauki: 2h 10m
Mushikame no Jutsu
[img]Robaki latają wokół, tworząc kopułę. Dzięki wielkiej prędkości poruszania się robaków, kopuła całkowicie broni przed zewnętrznymi atakami. Co się z nią zetknie zostanie odbite albo zniszczone.[/img]
Robaki latają wokół, tworząc kopułę. Dzięki wielkiej prędkości poruszania się robaków, kopuła całkowicie broni przed zewnętrznymi atakami. Co się z nią zetknie zostanie odbite albo zniszczone.
Chakra: 500
Obrona: Przed atakami Taijutsu i bronią miotaną
Czas nauki: 2h 15m
Muchiyose no Jutsu
Inny rodzaj techniki przywołania, nie potrzeba do tego zwoju tylko przykładamy dłoń przedmiotu i wysyłamy Chakrę. Po chwili przy naszej ręce znajdują się robaki. Technika przydatna, gdy szuka się jakiegoś rzadkiego robaka.
Chakra: 100
Czas nauki: 50m
Mushi Dama
Technika polega na rozproszeniu wszystkich swoich robaków na całym polu walki. Po chwili zlatują się one z każdej strony na przeciwnika nie dając mu szanse na ucieczkę. Zaraz po tym jak osiądą na przeciwniku kąsają go. Technika ta może okazać się śmiertelna.
Chakra: 1000 za 50 robaków
Obrażenia: 1000 obrażeń 10 robaków
Wymagane jutsu: Soshaku no Jutsu
Czas nauki: 3h 10m
Konchuu Gaijo Doku
Polega na wprowadzeniu swoich robaków do ciała oponenta i wyssania z niego jadu czy trucizny. Im ktoś bardziej doświadczony tym można wyssać wiecej jadu i dać radę silniejszym
Chakra: 1000
Skutek: Leczy z trucizny
Czas nauki: 2h 15m
Offline