Aby móc przywoływać różne zwierzęta jak Węże , Żaby , Łasice , Psy , Małpy , Ślimaki należy nauczyć się Kuchiyouse no Jutsu (trening trwa 3h) po czym podpisać się na jednym ze zwojów. Każdy zwój ma swojego powiernika. Powiernik zna wszystkie techniki np. węży jeśli jest powiernikiem zwoju węży. W każdym zwoju może podpisać się 5 osób (nie licząc powiernika)
WĘŻE
Powiernik zwoju: Matej
Podpisani: brak
Techniki:
Senei Jyashuu - Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go.
Chakra: 300 za 1 węża
Czas nauki: 2h 20m
Senei Ta Jashuu - Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Senei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Senei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.
Chakra: 5000
Obrażenia: 1000 + po 3 postach przeciwnik umiera jeśli nie użyje antidotum
Czas nauki: 4h 40m
Sanjuu Shuigeki Gakkou - Technika polegająca na wysłaniu z ust na wroga tysięcy węży, które wysuwają z pysków ostrza mieczy.
Chakra:10.000
Obrażenia:50.000
Czas nauki: 8h 45m
Hoku Hebi Jest to kolejna technika wężowego Sannina. Tym razem zmieniamy się w pół węża dzięki czemu możemy poruszać się z tą samą zwinnością i szybkością co te pełzające zwierzątka.
Chakra: 500
Czas nauki: 5h
Kankei Sune-Ku Zaawansowana technika połączona z przywołaniem węży. Po długich badaniach i włożonej w to chakry umiemy łączyć kończyny, które zostały odcięte a nawet połowę ciała. Np. Gdy ktoś przetnie nas na pół to węże wysuwają się z obu połówek i łączą tworząc na nowo całość.
Chakra: 1000
Czas nauki: 9h 10m
Orochimaru's Oral Rebirth Technique - Ta technika pozwala doświadczyć całkowite odrodzenie fizycznej formy. Jeśli znaczna część ciała zostanie uszkodzona w bitwie(np: stara ręki), w jego ustach pojawia się On i wyrzuca skórę jego byłego ciała. To nowe ciało nie odniesie uszkodzeń poprzedniego wcielenia. Jakkolwiek użycie tej techniki wydaje się znacznie osłabiać go.
Chakra: 10000
Czas nauki: 9h 10m
Możliwość przywoływania:
Manda (5000 chakry)
Techniki Mandy:
Dappi no Hada Technika wyglądająca jak Kawarimi. Manda zrzuca skórę i chowa sie pod ziemią. Przeciwnik nic o tym nie wie więc Manda może go zaskoczyć.
ŻABY
Powiernik zwoju: brak (bęzdie Diomo jak będzie Chunninem)
Podpisani: brak
Techniki:
Gamaguchi Shibari - Jutsu polega na przyzwaniu żołądka żaby, który jest jej najtrwalszym miejscem. Dzięki tej technice można bronić się przed atakami, a także zatrzymać wroga przed ucieczką. Żabi żołądek można przebić tylko naprawdę silną techniką i niewielu jest ninja, którzy to potrafią.
Chakra: 3000
Czas nauki: 4h 20m
Gamayu Endan - Osoba, która siedzi na Gamabuncie używa żywiołu katon, a żaba wypluwa sporą ilość oleju. W ten sposób strumień ognia jest o wiele większy.
Chakra: 500
Obrażenia: 5000
Wymagane przywołanie Gamabunty oraz znajomość jakiejś techniki Katon
Jiraiya's Toad Transport Technique - Technika transportu Jiraiyi. W tej technice używamy czasoprzestrzeni, przez co możemy przywołać żabę w każdym miejscu na świecie. Bardzo dobra technika gdyż szybko podróżujemy.
Chakra: 1000
Czas nauki: 2h 10m
Kaeru Kaeru no Jutsu - Technika przydatna do straszenia swoich przeciwników gdy chcemy ich nastraszyć. Wykonujemy pieczęci i dotykamy dłonią czoła przeciwnika zmieniając go w żabę. Gdy kolega zobaczy, ze mówiliśmy prawdę o zmianie w żabę wyśpiewuje nam wszystkie informacje. Tak naprawdę to ta technika nie zamienia w żabę, podmienia człowieka pod dymem na żabę i wysyła go gdzieś indziej.
Chakra: 500
Czas nauki: 3h 20m
Możliwość przywołania:
Gamabunta (5000 chakry)
Techniki Gamabunty:
Teppoudama [Suiton] Gamabunta zbiera w ustach wodę i miesza ja ze swoją chakrą. Następnie wypluwa z niesamowitą szybkością. Przydatna technika.
Obrażenia: 5000
Gama Dosuzan Atak polegający na pchnięciach nożem w przeciwnika.
Obrażenia: 10000
ŁASICE
Powiernik zwoju: brak
Podpisani: brak
Techniki:
Kuchiyose Kirikiri Mai - Ninjutsu używane przez Temari.Po przejechaniu palcem po wachlarzu przy czym naznaczając go krwią,a następnie machnięciu nim w stronę przeciwnika przyzywa łasicę,która jest wyposażona w wiele kos.Po użyciu tego jutsu na obszarze następują wielkie zniszczenia.Większe niż od Dai Kamaitachi.
Chakra: 5000
Obrażenia: 10000
ŚLIMAKI
Powiernik zwoju: brak
Podpisani: brak
Możliwość przywołania:
Katsuyu (5000 chakry)
Techniki Katsuyu:
Katsuyu Bunshin Technika replikacji stosowana przez Katsuyu. Zmienia się on w małe ślimaki dzięki czemu może uniknąć ciosu przeciwnika.
Zeshi Nensan Katsuyu wypluwa kwas, który niszczy wszystko na swojej drodze.
Obrażenia: 10000
PSY
Powiernik zwoju: brak
Podpisani: brak
Możlowość Przywołania:
Pakkun (500)
Techniki:
Kuchiyose: Tsuiga no Jutsu Technika pozwalająca wytropić przeciwnika po zapachu. Użytkownik wykonuje gest i przykłada rękę do ziemi co powoduje, że psy pojawiają się pod przeciwnikiem czekając na sygnał do ataku.
MAŁPY
Powiernik zwoju: brak
Podpiasani: brak
Możliwość Przywołania:
Enma (3000)
Techniki Enmy:
Kongou Nyoi Enma zmienia sie w kij, który może bez problemu ranić przeciwnika.
Obrażenia: Są takie same jak przy ataku Katany tyle że trudno zniszczyć taki kij.
Kongou Ryuuheki Technika polegająca na zamianie kija w niezniszczalna klatkę stworzona do uwięzienia przeciwnika lub własnej ochrony.
Offline