Tutaj się znajdują techniki żywiołu Doton.
Daijigoku no Jutsu [Doton]
Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.
Chakra: 500
Obrażenia: 300 + przeciwnik jets uwięziony pod ziemią
Ranga techniki "B". Czas nauki: 1h 50m
Doro Gaeshi [Doton]
Technika polegająca na niejakim wycięciu niedużego płatu ziemi, a następnie postawieniu go w pozycji pionowej. Defensywne jutsu.
Chakra: 500
Obrona: Broni przed atakami Taijutsu oraz Ninjutsu (nie wszystkimi)
Ranga techniki "B". Czas nauki: 1h 40m
Doryo Dango [Doton]
Bardzo potężny atak wymagający dużego zasobu chakry i potężnej siły TaiJutsu. Ninja dosłownie wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie i utrzymuje ją za pomocą chakry. Następnie może np. rzucić ową skałę w swoich przeciwników.
Chakra: 5000
Obrażenia: 5000
Ranga techniki "B". Wymagany czas treningu 2h
Doryuu Heki [Doton]
Owe jutsu polega na wytworzeniu przez użytkownika ściany z błota, która po chwil zamienia się w skałę. Ściana ta jest bardzo wytrzymała. Technika stosowana jedynie w obronie, np. przez wodnymi atakami.
Chakra: 1000
Obrona: Przed Taijutsu i wieloma Ninjutsu
Ranga techniki "B". Wymagany czas treningu 1h 55m
Doryuu Jouheki [Doton]
Trochę inna wersja techniki Doton, Doryuu Heki, która polegała na stworzeniu ściany obronnej z ziemi. Ta zaś wznosi w wybranym przez shinobi miejscu ogromny wał obronny, o wiele większy i mocniejszy od „poprzednika”.
Chakra: 5000
Ranga techniki "A". Wymagany czas treningu 2h 20m
Doryuu Taiga [Doton]
Tłumacząc, technika znaczy "rzeka błota". Jest to zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika niemałej ilości chakry. Sama technika polega na wypuszczeniu z ogromną siłą rzeki błota na przeciwnika. Jutsu zazwyczaj stosowane przez shinobi w celu unieruchomienia przeciwnika, aby następnie zaatakować go innym jutsu, najczęściej "Doryuudanem".
Chakra: 1000
Unieruchamia: na 1 rundę
Ranga techniki "B". Wymagany czas treningu 2h 5m
Doryuudan [Doton]
Jutsu stosowane jedynie wraz z techniką "Doryuu Taiga". Polega na zaatakowaniu wroga, który wcześniej został unieruchomiony rzeką błota, serią bardzo szybkich pocisków błota, które wylatują z paszczy smoka.
Chakra: 500 za 1 pocisk (maksymalna liczba pocisków na raz to 5)
Obrażenia: 2000 obrażeń 1 pocisk
Ranga techniki "A". Wymagany czas treningu 2h 20m
Retsudo Tenshou [Doton]
Technika wywołująca potężne trzęsienie ziemi, powodujące natychmiastową dekompozycję podłoża. Pękająca i załamująca się ziemia może przyczynić się do chwilowej dekoncentracji przeciwnika, robiąc z niego pewny cel. Może także posłużyć do zmuszenia go do ucieczki, aby wpadł w pułapkę. Sama w sobie nie jest bardzo niebezpieczna, chyba że używa się jej w specyficznych, niewygodnych dla oponenta sytuacjach.
Chakra: 500
Unieruchomienie: Przeciwnik utrzymujący równowagę jest zdekoncentrowany przez co ma małe szanse na uniknięcie ataku
Ranga techniki "B". Wymagany czas treningu 1h 45m
Shinjuu Zanshu no Jutsu [Doton]
Technika powiązana z żywiołem ziemi. Osoba wykonująca to justu znajduje się pod ziemią i czeka na swoją ofiarę. W odpowiednim momencie wciąga ją w ziemie, by temu wystawała tylko głowa. Rywal staje się łatwą zdobyczą. Nie jest w stanie się ruszyć, bo całe ciało znajduje się pod ziemią.
Chakra: 500
Ranga techniki "C". Wymagany czas treningu 1h 30m
Yomi Numa [Doton]
Technika żywiołu ziemi, za pomocą której shinobi może zmienić dowolne podłoże w grząskie bagno, które jest w stanie wciągnąć wszystko. Rozmiar i głębokość bajora zależy od poziomu umiejętności używającego i stanu jego zdrowia - po prostu, im lepszy ninja, tym większe bagno.
Chakra: 10000
Skutek: Wciąga wszytsko
Ranga techniki "A". Wymagany czas treningu 2h 50m
Iwa Kawarimi [Doton]
Shinobi rozpada się na drobne kamienne kawałeczki zapobiegając atakowi, by chwilę potem wrócić do swojej oryginalnej postaci.
Chakra: 300
Ranga techniki "C". Wymagany czas treningu 1h 30m
Doro Kawarimi [Doton]
Ciało użytkownika tej techniki zamienia się w błoto, to sposób na obronę przed nieoczekiwanymi atakami.
Chakra: 300
Ranga techniki "B". Wymagany czas treningu 1h 45m
Doro Bunshin no Jutsu [Doton]
Technika polega na stworzeniu klonów z błota. Klony przy tworzeniu wychodzą z ziemi, więc jeśli nie ma jej w pobliżu, nie mogą zostać stworzone. Błotny klon przy zniszczeniu eksploduje błotem, zasłaniając widok i powodując małe obrażenia. Klon może używać takich samych technik co użytkownik i posiada 1/10 jego wytrzymałości. Klony korzystają z chakry ich stwórcy.
Chakra: 200 za 1 klona
Obrażenia: 100 przy zabiciu klona Taijutsu + przeciwnik nic nie widzi przez 1 rundę
Ranga techniki "C". Wymagany czas treningu 1h 35m
Tsuchi Kairou [Doton]
Wykonawca uderza rękoma w ziemie, która zaczyna sie przesuwać i tworzy kamienne więzienie, z którego jest tylko jedno wyjście. Można te wyjście również zamknąć
Chakra: 1000
Technika rangi "A". Wymagany czas treningu 3h 20m
Kouka Jutsu [Doton]
Osoba wykonująca jutsu zamienia swoje ciało w prawdziwą skałę. Dzięki temu staje się twardsze i może je na ten czas dowolnie manipulować.
Chakra: 1000
Technika rangi "A". Wymagany czas treningu 3h 20m
Mirroring Hand [Doton]
Dzięki tej technice możemy kontrolować ziemię, tzn. wyciągamy przed siebie rękę a z ziemi wyrasta też ręka i porusza sie jak nasza. Możemy nią dowolnie sterować.
Chakra: 1000
Technika rangi "A". Wymagany czas treningu 2h 55m
Awai Chikurin [Doton]
Z ziemi wyrasta mnóstwo bambusowych pali, które mogą pomóc nam podtrzymać coś lub przebić przeciwnika.
Chakra: 500
Obrażenia: 500 jeśli się go tym trafi
Technika rangi "A". Wymagany czas treningu 2h 30m
Ari Jigoku [Doton]
Pod przeciwnikiem tworzy sie błotny wir wciągając go bardzo ale to bardzo szybko... małe są szanse, że ktoś sie z niego wydostanie.
Chakra: 1000
Obrażenia: przeciwnik zostaje wciągnięty i umiera
Technika rangi "A". Wymagany czas treningu 3h 20m
Offline