Baku Suishouha
Z ust shinobi wydobywa się nieliczona ilość wody, która potrafi zalać tworząc morze, na którym łatwo się posługiwać technikami Suiton. Technika wymaga od Ninja dużej ilości chakry więc nie każdemu ta sztuka się uda. Woda można normalnie kontrolować.
Chakra: 50000
Ranga techniki "S". Wymagany czas treningu 3h 45m
Daibakuryuu no Jutsu
Tworzy w wodzie wielki wir, który wciąga wszystko do siebie
Chakra: 10000
Obrażenia: 5000 + przeciwnik jest podwodą więc się dusi (wyjątek osoba z Bijuu dzięki któremu można oddychać pod wodą)
Ranga techniki "B". Wymagany czas treningu 1h 50m
Goshokuzame
Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.
Chakra: 10000
Obrażenia: każdy rekin zadaje 5000 obrażeń
Ranga techniki "A". Wymagany czas treningu 2h 20m
Kokuun no Jutsu
Użytkownik wytwarza małą chmurę deszczu... tylko że ten deszcz to ropa naftowa. Wtedy cel/miejsce jest bardzo łatwopalne.
Chakra: 500
Dodatkowe: obrażenia z ognia rosną o 10000
Ranga technik "B".Wymagany czas treningu 2h 10m
Mizuame Nabara
Technika żywiołu wody. Shinobi po wypluciu na ziemię kleistej, słodkiej mazi może unieruchomić za jej pomocą swojego przeciwnika, po czym zaatakować go z dużo większą szansą powodzenia innymi technikami bądź bronią dalekiego zasięgu. Pułapkę bardzo trudno ominąć, można tego dokonać jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo dużej ilości chakry, aby podeszwy przy każdym kroku mogły się bez problemu odklejać.
Chakra: 500
Unieruchamia: na 2 rundy
Ranga techniki "B". Wymagany czas treningu 2h
Mizu Bunshin No Jutsu
Wodna replikacja, zdolna do ataku. Posiada jednak marny ułamek siły wykonującego.
Chakra: 100
Ranga techniki "C". Wymagany czas treningu 50m
Mizukuri No Yaiba
Polega na stworzeniu w ręce wodnego miecza, którego ninja może kontrolować za pomocą chakry. Taki oręż jest wielokrotnie groźniejszy niż tradycyjna broń - może przeciąć nawet najtwardsze substancje i nie może się uszkodzić/złamać.
Chakra: 500
Obrażenia: 3000
Ranga techniki "C". Wymagany czas treningu 1h 25m
Suijinheki
Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje wodę do obrony. Wypluwając z ust strumień wody, tworzymy wokół siebie ścianę wody, która krąży wokół nas i chroni przed nadchodzącymi atakami.
Chakra: 1000
Ranga techniki "B". Wymagany czas treningu 1h 55m
Suikoudan no Jutsu
Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na powstaniu z wody dwóch wodnych kolumn, który następnie uderzają w przeciwnika.
Chakra: 500
Obrażenia: 1500
Ranga techniki "B". Wymagany czas treningu 2h
Suiryuudan no Jutsu
Potężny atak, tworzący wielki kolumnę, zamieniającą się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.
Chakra: 5000
Obrażenia: 10000
Ranga techniki "B". Wymagany czas treningu 2h 5m
Suishouha
Tworzy gigantyczną fale wody. Woda może zostać skierowana na przeciwnika.
Chakra: 10000
Obrażenia: 15000
Ranga techniki "A". Wymagany czas treningu 2h 40m
[img[http://i252.photobucket.com/albums/hh20/mardulak/nowfora/Jutsu/Suiton/Kirigakure-no-Jutsu.jpg[/img]
Kirigakure No Jutsu
Prosta, a zarazem bardzo przydatna technika. Wytwarza się ogromna ilość mgły, co uniemożliwia przeciwnikowi przeprowadzenie ataku. Jednak tworzący tą technikę może bez problemu zaatakować swojego przeciwnika.
Chakra: 300
Ranga techniki "B". Wymagany czas treningu 1h 55m
Suiton No Yoroi
Technika rozpadu ciała. Gdy zostaniemy zaatakowani nasze ciało rozpada się na wodę. Technika bardzo przydatna gdy atakuje nas ktoś TaiJutsu ale również dobrze się sprawdza przy Ninjutsu. Po całym zajściu woda się łączy i znów jesteśmy sobą. Wadą techniki jest to, ze gdy używa się jej zbyt często nasze ciało może w końcu nie wrócić do pierwotnego stanu
Chakra: 5000 , można użyć tej techniki tylko w jednej walce w ciągu tygodnia
Ranga techniki "A". Wymagany czas treningu 2h 40m
Suigadan
Z pobliskiej wody tworzymy trzy wirujące świdry, które zaatakują przeciwnika.
Chakra: 1000
Obrażenia: 5000
Technika rangi "B". Wymagany czas treningu 1h 45m
Mizutensou no Jutsu
Pozwala ukryć ciało w wodzie, niezależnie ile tej wody jest. Od morza do kałuzy.
Chakra: 500
Ranga techniki "B". Wymagany czas treningu 1h 30m
Suitenhoufutsu
Po wykonaniu pieczęci, woda wznosi się z ziemi, okrążając oponenta. Po czym zostaje on uwięziony w wodnym więzieniu, które nie musi być podtrzymywane. Technika ta może być stworzona jedynie z wody gruntowej.
Chakra: 1000
Unieruchamia: na 1 rundę...można w tym czasie użyć innego Suitona (małego) wewnątrz tej kuli
Technika rangi "A". Wymagany czas treningu 2h 35m
Offline