Klan Haku żył szczęśliwie w Kiri Gakure. Niestety musiało się coś popsuć. W całym kraju wody nie lubiano osób z zaawansowaną linią krwi, bano się ich i zabijano w obawie o własne życia. Przez to większość członków klanu starała się ukryć swoje niesamowite zdolności, aby uratować swoje, i tak już nędzne, życie. Zdolności klanu Shiro wszyscy nienawidzili. Można było dzięki nim zamieniać, bez problemów wodę w lód, łącząc dwa żywioły: Wodę i Wiatr. Dawało to olbrzymie możliwości bojowe. Co wybitniejsi potrafili także opanować składanie pieczęci do technik NinJutsu jedną ręką. Osoby z klanu Shiro są obdarzone piękną urodą, do tego stopnia, że chłopiec z tego klanu może zostać pomylony z dziewczyną. Mają także długie, ciemne włosy. Klan nosi nazwę na cześć jednego z poległych byłych członków.
Techniki:
Kagami Seisei No Jutsu
Łączy żywioł wody i wiatru tworząc lodowe lustra w dowolnym miejscu. Są one potrzebne w dalszych technikach.
Chakra: 500
Czas nauki: 1h 10m
Kagami Chokkou No Jutsu
Dzięki tej technice możemy wejść w lustra stworzone przez nas wcześniej. Jesteśmy niewrażliwi na ciosy ale jeśli lustro zostanie zniszczone a my jesteśmy w nim to giniemy.
Chakra: 100
Czas nauki: 1h 20m
Kagami Telepo No Jutsu
Polega na przemieszczaniu się z lustra do lustra. Tak szybko się to dzieje, że wygląda jakby osoba "teleportowała się"
Chakra: 200
Czas nauki: 1h 55m
Kagami Shazou Gen'Ei
Na każdym lustrze pojawia się nasz wizerunek. Przeciwnik wtedy nie wiem, w którym jesteśmy
Chakra: 300
Czas nauki: 1h 40m
Makyou Hyoushou
Sekretna technika klanu Shiro, as w rękawie. Dookoła oraz nad ofiarami wytwarzane są lodowe lustra. Korzystając z lustrzanych odbić może w ułamku sekundy przetransportować ciało z jednego lustra do drugiego, osoby w środku obszaru działania techniki poruszają się dla niej w zwolnionym tempie.
Chakra: 500
Czas nauki: 2h 55m
Sensatsu Suishou
Po tupnięciu nogą w wodę, unosi się na małą wysokość. Kolejnym etapem jest przemiana w igły, które z dużą szybkością kierują się do wyznaczonego celu. Przeciwnik tylko przy skoncentrowaniu swojej Chakry z nogach jest w stanie uniknąć tego ataku.
Chakra: 10 za 10 igiel
Obrażenia: 10 igiel zadaje 50 obrażeń
Czas nauki: 2h
Offline